اسپری دودرانت خوش بو کننده برند نیوا

اسپری دودرانت خوش بو کننده برند نیوا
شناسه کالا در انبار: SW002
قیمت باید  از  0 تومان تا 1,000 تومان باشد

ویژگی‌های محصول

  • دئودورانت زنانه
  • جلوگیری از عرق کردن و ایجاد بوی بد
  • ماندگاری بالای 48 ساعت
  • ایجاد طراوت و تازگی
  • شادابی و تازگی پوست و بدن
قیمت و خرید اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل اسپری ها و خوشبو کننده ها به عنوان محصولاتی هستند که برای جلوگیری از عرق کردن و ایجاد بوی بد و نامطبوع به کار می روند. اسپری درای فرش نیوا هم به عنوان یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی است که از ایجاد عرق جلوگیری کرده و باعث می شود تا شما هیچگاه از بوی بد بدن خود احساس ناراحتی نکنید و همیشه با اعتماد به نفسی بالا در تمام محفل ها ظاهر شوید   ویژگی های اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل این اسپری با داشتن ماندگاری بالای 48 ساعته، شما را تا دو روز از بوی بد عرق در امان نگه می دارد. مخصوصا خانم ها که بسیار به این مسئله اهمیت می دهند می توانند با استفاده از این محصول، طراوت و تازگی را مهمان بدن خود کنند. معرفی اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل این اسپری محصول کشور آلمان می باشد در قوطی به حجم 50 میل بسته بندی شده است. بهترین ویژگی این محصول این است که سریعا پس از استفاده خشک می شود و هیچگونه رد و لکه ای از خود به جای نمی گذارد. بدون الکل می باشد و هیچ نوع حساسیت پوستی را به همراه ندارد. تمام خانم ها با هر نوع پوستی که دارند، می توانند از این اسپری استفاده کنند. ضمن اینکه هیچ محدودیت سنی هم برای استفاده وجود ندارد. شما می توانید از این اسپری به منظور شادابی و تازگی پوست و بدن خود، در منزل، مهمانی ها و حتی محل کار استفاده کنید و از عطر خوش آن لذت ببرید. برای سفارش این محصول اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کرده و خریدتان را انجام دهید. نحوه استفاده از اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل می توانید با حفظ مقداری فاصله از بدن و لباس خود، این اسپری را استفاده کنید. بهترین محل برای زدن این اسپری، زیر بغل می باشد که عرق زیادی را ترشح می کند. طبق نیاز و میزان عرق بدن می توانید تا چند بار در روز هم از آن استفاده کنید.
  • قابلیت: اسپری ضد تعریق و خوشبوکننده
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • حجم: 150 میلی لیتر
  • ماندگاری طولانی 48 ساعته
  • مناسب برای: آقایان و پوست های حساس
40,000 تومان

درباره اسپری دئودرانت نیوا برای لباس سیاه و سفید

دئودرانت یا اسپری زیر بغل نیوا از دسته اسپری های ضد تعریقی است که به میزان زیادی در دنیا تولید و مصرف می شود. دئودرانت نیوا ساخت کشور آلمان و با ماندگاری 48 ساعته یکی از بهترین و بدون اغراق از پرفروش ترین های اسپری مردانه است که آقایان می توانند بدون آنکه نگران لک شدن لباس هایشان باشند از این اسپری استفاده کنند. همانطور که می دانید عرق کردن نه تنها اتفاق غیر نرمالی در بدن نیست بلکه سموم بدن را خارج می کند اما مسلماً بوی بد عرق افراد، آن ها را آزرده می کند بدین منظور امروزه انواع دئودرانت های موجود در بازار برای رفع این مشکل تولید شده است که دارای قابلیت و کیفیت های متفاوتی می باشند. جالب است بدانید که عرق تازه کاملاً بدون بو است و تنها پس از ماندن مدت زمانی روی پوست شما، بوی بد می گیرد و شروع تکثیر باکتری ها آغاز می شود.

اسپری دئودرانت نیوا با داشتن ترکیبات آلومینیومی منافذ عرق را پوشش می دهد و با داشتن دانه هایی برای حذف بو باعث می شود از تعریق و بوی نامطبوع عرق جلوگیری کند. همانطور که گفتیم این نوع اسپری مردانه برای لباس های سفید و مشکی مناسب است و از لباس‌های شما در برابر ایجاد شدن لکه های سفید روی لباس‌های سیاه و لکه‌های زرد روی لباس‌های سفید محافظت می‌کند و شما می توانید با خیالی راحت از دئودرانت نیوا در مصرف روزانه خود استفاده کنید. از آنجایی که این محصول از یک کمپانی آرایشی و بهداشتی و از محصولات نیوا می باشد با فرمول منحصربفرد خود و بدون الکل اتیل از ایجاد هرگونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند و دارای ماندگاری بالایی است و افراد با پوست حساس می توانند از این اسپری ضد تعریق با خیالی آسوده استفاده کنند. اسپری ها و دیودرانت ها از سال 1965 بسیار مشهور و پرطرفدار است و در میان بسیاری از افراد انتخاب اول و بدون چون و چرایی است. با اسپری این دئودورانت زیر بغل رایحه ای تازه و خوشبو را به خود می گیرد و از ویژگی های این اسپری، خشک شدن آن بر روی پوست در زمانی بسیار بسیار کوتاه است. در هنگام خرید اسپری زیر بغل نیوا و یا هر مارک دیگری به این نکته توجه فرمایید که آن ها را از دسترس کودکانتان دور نگه دارید، از قرار دادن آن در فضاهای گرم مانند داخل ماشین که دمای بالایی در تابستان خواهد داشت خودداری فرمایید چراکه دمای بالا گاهی باعث انفجار اسپری ها می شود.