روغن آرگان ماکادمیا

روغن مو ارگان ماکادمیا
شناسه کالا در انبار: AOM304
550,000 تومان

نقد و بررسی سرم مو تقویتی ماکادمیا

سرم مو تقویتی ماکادمیا ترمیم‌کننده‌ای قوی برای موهای آسیب‌دیده است. این محصول را پس از حمام می‌توان استفاده کرد چون بعد از استفاده، نیازی به آب‌کشی ندارد. روغن ماکادمیا و روغن آرگان از اصلی‌ترین ترکیبات موجود در این سرم مو هستند که با آب‌رسانی عمیق خود موهای شما را نرم و لطیف می‌کنند. اگر شما موهای رنگ یا دکلاره شده دارید، بهتر است برای مراقبت از آنها محصولی را انتخاب کنید که به تثبیت رنگ مو کمک کند. سرم تقویتی ماکادامیا که به آن سرم Ultra Rich نیز می‌گویند، نه تنها موجب از بین رفتن رنگ موهای شما نمی‌شود بلکه از رنگ موهای شما مراقبت نیز می‌کند. سولفات، پارابن و گلوتن از موادی هستند که ممکن است به موهای شما آسیب برسانند. سرم مو ماکادمیا فاقد این مواد مضر بوده و در استحکام موهای شما موثر است.

روغن آرگان

روغن آرگان را از دانه درخت آرگان که بومی کشور مراکش است تهیه می‌کنند. این روغن سرشار از اسیدهای چرب بوده و برای سلامت بدن و به خصوص قلب و عروق بسیار موثر عمل می‌کند. این روغن حاوی ویتامین E بوده و خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارد. این روغن موهای شما را تقویت کرده و آنها را نرم و لطیف می‌کند. روغن آرگان از ریزش مو جلوگیری کرده و با تغذیه‌رسانی عمیق خود به موها استحکام می‌بخشد. تحقیقات نشان داده است که روغن آرگان در رفع شوره مو نیز موثر است.

روغن ماکادمیا

روغن ماکادمیا را از دانه درخت ماکادمیا که بومی کشور استرالیا است می‌گیرند. این روغن در حفظ سلامت پوست و مو بسیار موثر عمل می‌کند. روغن ماکادمیا در حقیقت یک نرم‌کننده طبیعی برای مو به شمار می‌آید. این روغن که سرشار از اسیدهای چرب است، به موها استحکام بخشیده و آنها را تقویت می‌نماید. به منظور جلوگیری از چین و چروک پوست، می‌توانید از روغن ماکادمیا بهره گرفته و خواص شگفت‌انگیز آن را مشاهده کنید.


ویژگی های سرم مو تقویتی ماکادمیا

  • فاقد سولفات، پارابن و گلوتن
  • ترمیم‌کننده و نرم‌کننده مو
  • مناسب موهای آسیب‌دیده
  • بدون نیاز به آب‌کشی
  • تثبیت‌کننده رنگ مو
  • حاوی روغن ماکادمیا
  • حاوی روغن آرگان
  • آبرسان عمیق

ترکیبات

سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، روغن ماکادمیا، روغن آرگان، توکوفریل استات، عطر، بوتیل متوکسی بنزوئیل متان، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، ایزو پروپیل میریستات، اوکتیل سالیسیلات، CI26100 ،CI 61565 ،CI 60725 ،CI47000، بنزیل بنزوات، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، کومارین، ایجنول، هگزیل سینامل، لینالول


چطور مصرف کنیم

مقداری از سرم مو را روی موهای مرطوب یا خشک اسپری کرده و سپس موهای خود را به راحتی شانه کنید. این محصول نیازی به آبکشی ندارد.