شامپو بدون سولفات لاکابین

شامپو بدون سولفات لاکابین
شناسه کالا در انبار: ZA06
تماس برای قیمت

این محصول همان‌طور که از نامش مشخص است فاقد سولفات بوده که به حفظ رطوبت مو و چربی‌های طبیعی آن کمک بسیاری می‌کند. این امر باعث می‌شود موهای فرد پس از شست‌وشو و در هنگام شانه زدن دچار شکستگی نشود. علاوه بر این از مشکلاتی مانند ایجاد موخوره نیز جلوگیری خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم این محصول که باعث احیا شدن موی سر می‌شود، می‌توان به استفاده از عصاره بامبو در ساخت آن اشاره کرد. عصاره بامبو خواص بسیاری دارد که هر آنچه از آن تعریف کنیم بازهم کم است.

عصاره بامبو با تمیز کردن مو و پاک‌سازی پوست سر از آلودگی‌ها، باعث جذب بهتر و سریع‌تر مواد مغذی به پوست سر می‌شود و به احیا شدن موها کمک بسیاری می‌کند. درخشش موهای سر یکی دیگر از خواص این شامپو است که در پی پاک‌سازی پوست و مو ایجاد می‌شود. علاوه بر این عصاره بامبو حاوی سیلیس بالایی است که باعث بهبود رشد مو خواهد شد. اگر هم از خشکی پوست سر خود رنج می‌برید عصاره بامبو موجود در شامپو فاقد سولفات و احیا کننده موی لاکابین می‌تواند به رفع مشکل شما کمک کند و باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست نیز شود. همچنین جالب است بدانید که عصاره بامبو برای ضخیم‌تر شدن مو و تقویت آن‌ها بسیار مفید است و به زیبایی و شادابی مو نیز کمک بسیاری می‌کند.

در ساخت این محصول از روغن برنج نیز استفاده شده که حاوی مقدار زیادی ویتامین E و امگا 3 است. این مواد معدنی منجر به افزایش آب‌رسانی به فیبرهای مو می‌شوند و این خود دلیلی است که باعث می‌شود موهای شما لطیف و نرم باقی بماند. همچنین لازم به ذکر است که این شامپو در محافظت از رنگ مو و کراتین مو نیز نقش بسیار مهمی دارد. به همین دلیل برای ترمیم موهایی که در اثر رنگ کردن آسیب دیده‌اند بسیار کاربردی خواهد بود.