موم کنسروی گیاهی دیپیلو

موم کنسروی گیاهی دیپیلو
شناسه کالا در انبار: WD2
155,000 تومان

موم کنسروی دیپیلیو پر، برای پاک کردن موهای ناحیه‌هایی از بدن که حساس‌تر هستند و موهای ظریف‌تری دارند استفاده می‌شود.

روغن کاکائو و روغن جو دو سر، دو ماده مهمی هستند که در موم کنسروی پر دیپیلیو به‌اندازه فراوان از آن‌ها وجود دارد و این دو، نقش محافظت‌کننده، نرم‌کننده و مرطوب‌کننده طبیعی پوست را دارند.

روغن جو دو سر برای لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست، جلوگیری از خشکی و زبری پوست و رفع ترک‌های پوستی بسیار اثربخش است.

کافی است قسمتی از موم کنسروی پر را بعدازاینکه گرم کردید و به حالت رقیق درآمد، با استفاده از کاردک‌های مخصوص اپیلاسیون در ناحیه موردنظر بکشید، مدت‌زمان زیادی طول نمی‌کشد تا این موم خشک شود و سپس خیلی راحت و بدون استفاده از پد یا پارچه می‌توانید همان لایه موم که روی پوست کشیده شده است و الآن به حالت یک لایه خشک و پیوسته می‌باشد را از روی پوست بردارید و نتیجه مطلوب آن را مشاهده نمایید.

روغن کاکائو موجود در موم کنسروی دیپیلیو پر، یک روان کننده عالی به‌حساب می‌آید و با ایجاد یک لایه محافظ جهت آب‌رسانی و هیدراته کردن پوست، کار احیا و تغذیه پوست را به نحو مطلوبی انجام می‌دهد.

موم کنسروی پر دیپیلیو را می‌توانید بدون پد و در تمام نقاط بدن استفاده کنید.

روش استفاده از موم کنسروی دیپیلیو

ابتدا این موم را در دمای بین 36 تا 38 درجه سانتی‌گراد گرم‌کنید و سپس با استفاده از کاردک‌های ویژه‌ای که برای این کار تعبیه‌شده است می‌توانید روی پوست خود و هم‌جهت با رشد مو، بکشید و در ادامه با کمک پد یا پارچه مخصوص اپیلاسیون کمی ماساژ داده و درنهایت با حرکتی سریع پد را در خلاف جهت رشد مو از روی پوست‌بردارید و با ماساژ دادن پوست از التهابات احتمالی بکاهید.