مژه مصنوعی زد وانZ.ONE_400

مژه مصنوعی زد وانZ.ONE_400
شناسه کالا در انبار: MZ102
قیمت باید  از  0 تومان تا 1,000 تومان باشد

مراحل آموزش چسباندن مژه مصنوعی

مرحله ۱: مژه مصنوعی ها را از جعبه در آورید. با استفاده از موچین یا انگشتانتان، به آرامی مژه ها را بلند کنید، اگر فشار زیادی به خرج دهید به مژه ها صدمه می زنید.

مرحله ۲: با استفاده از انگشت اشاره یا شست دو سر انتهایی مژه را بگیرید و به پایین متمایل کنید.به آرامی آن را به اندازه یک سانتی متر با دست بالا و پایین ببرید. این کار باعث کشیده شدن آن شده و آن را از سفت بودن بیش از حد در می آورد. در عین حال این کار کمک می کند تامژه ها بهتر به روی پلک بنشیند.

مرحله ۳: در این مرحله باید امتحان کنید که آیا طول مژه ها اندازه پلک شما است یا خیر، اگر چشمان کوچکتری دارید باید کمی از آن را قیچی کنید. با نگه داشتن بر روی چشم آن را اندازه کنید. باید دقت کنید که از کجا مژه های طبیعی شما شروع شده (از گوشه داخلی) و اضافه آن را از گوشه خارجی اندازه بگیرید.

مرحله ۴: با قیچی قسمت اضافه آن را ببرید. می توانید دوباره روی مژه های خود قرار دهید ببینید به اندازه کافی کوتاه شده است یا خیر.

مرحله ۵: کمی از چسب مژه را بر روی یک سطح تمیز بریزید. به طور مستقیم از داخل تویوپ چسب به مژه ها نزنید. چرا که مقدار زیادی چسب خارج می شود و مژه ها را خراب می کند.