ژل حالت دهنده مو مگا مشکی برند تافت

ژل حالت دهنده مو مگا مشکی برند تافت 150 میل ساخت کشور المان
شناسه کالا در انبار: GT0021
250,000 تومان

توضیحات ژل حالت دهنده مو تافت مدل Power شماره 5 حجم 150 میلی لیتر

ژل حالت دهنده مو تافت Power , بدون ایجاد پوسته پوسته و خشکی روی پوست سر موها را به خوبی حالت می دهد. این ژل بسیار قوی می باشد و ماندگاری بالایی دارد. این ژل خیلی سریع خشک می شود و موها را حالت می دهد.

کم نیستند خانم‌ها و آقایانی که موهایشان هیچ حالتی به خود نمی‌گیرد و موهایشان همیشه داخل صورتشان است. در همین راستا دنبال راه‌حلی هستند که به موهایشان حالت داده و در همان مکان ثابت نگه دارند. استفاده از ملزوماتی نظیر واکس مو، ژل مو، اسپری‌های نگهدارنده حالت مو و موس حالت مو را تغیر داده و بسته به نوع مو انتخاب را متفاوت کرده است. محصولی که توسط کمپانی تولید شده با نام برند تافت شناخته شده است.

این محصول ا نام برند تافت «Taft» شناخته شده است و این نوع ژل را برای آن دسته از مشتریان خود که موهای بی‌حالتی دارند به بازار عرضه کرده چرا که قدرت‌ نگهداری آن 5 است و این عدد نشان‌دهنده حفط نگهداری حالت مو ازنوع قوی است. همانطور که از نام مدل محصول پیداست موهایتان را تا 48 ساعت در همین حالت نگه می‌دارد. این نوع ژل نه تنها موهای بی‌حالتتان را فرم داده بلکه حکم تقویت‌کننده مو را ایفا می‌کند و همین موضوع از آسیب به مو جلوگیری می‌کند. ژل مو تافت مدل «Power» با قدرن نگه‌داری 5 حالت موهایتان را تا 48 ساعت ثابت نگه می‌دارد.

ویژگی های اصلی ژل حالت دهنده مو تافت Power :

  • با قابلیت خشک شدن سریع
  • بدون ایجاد پوسته و خشکی
  • براق کننده مو
  • حالت دهنده فوق‌العاده قوی
  • تقویت کننده مو
  • ماندگاری 48 ساعته

مناسب برای:

ژل مو پاور شوارتسکف ، برای انواع مو مناسب است.

نحوه استفاده:

مقداري ژل در كف دست خود قرار داده و پس از پخش آن بر روي دست، به طور يكنواخت روي مو پخش كنيد.