کانسیلر میبلین اصلی

کانسیلر میبلین اصلی شماره های موجود 110-120-130-150
شناسه کالا در انبار: CM04
490,000 تومان

کانسیلر دور چشم ایج ریواند میبلین، دارای فرمولاسیون فعالی در ترکیباتش می باشد که برای پوشانندگی خطوط دور چشم ،تیرگی و پف بسیار مناسب می باشد.

رنگ روشن این کانسیلر ظاهر براقی به پوست می دهد.

استفاده از این کانسیلر باعث می شود تا با پوشانندگی تیرگی و پف اطراف چشم، چهره شما حالت جوانتری پیدا کرده و پوستتان ظاهر طبیعی و بهتری داشته باشد.

پوشانندگی و ماندگاری

کانسیلر دور چشم ایج ریواند میبلین کانسیلر خیلی خوبی است و ظاهر مات آن در ابتدا قابل قبول است.

کانسیلر ها معمولا بعد از یک الی دو ساعت شروع به خشک شدن بر روی پوست کرده و خطوطی بر روی آن ایجاد می کنند اما کانسیلر ایج ریواند میبلین اینطور نیست و ماندگاری بالایی دارد.

کانسیلر ایج ریواند میبلین به خوبی جذب می شود و تمام عیوب و نواقص پوستی مثل جوش، لک و ناهماهنگی های پوست را نیز پوشش می دهد.

کانسیلر دور چشم ایج ریواند میبلین در گریم های حرفه ای برای بخش هایی از صورت که نیاز به هایلات و کانتور دارند قابل استفاده است.

کانسیلر دور چشم ایج ریواند میبلین به راحتی تیرگی، پف و خطوط اطراف چشم را پوشش داده و پوست را بسیار نرم و جوان تر نشان می دهد.

سبک بودن

از ترکیبی در فرمولاسیون آن استفاده شده است که حس سبکی دارد و باعث سنگینی و چروک اطراف چشم نمی شود و حاوی فرمولاسیون فعال هالوکسیل است که این مواد در کاهش ظاهر پف و سایه های اطراف چشم بسیار تاثیر دارند.

همچنین اپیلاکاتور کانسیلر دور چشم ایج ریواند میبلین استفاده از این کانسیلر را خیلی راحت کرده است.

به طور کلی می توان گفت یک محصول ایده آل برای برطرف کردن پف ها و سیاهی های اطراف چشم است و علاوه بر همه این ها دارای قیمت مناسبی است.

برای چه افرادی مناسب است

مناسب برای افرادی که به دنبال پوشاندن و کاهش پف و تیرگی اطراف چشم هستند.