کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی فروشگاه روژان به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه روژان هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه روژان و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه روژان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات فروشگاه روژان است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه روژان از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه روژان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه روژان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه روژان اقدام کند.
همچنین از آنجا که فروشگاه روژان یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
محصولات ارایه شده در وبسایت، توسط فروشگاه روژان از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود.
- مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشنده است.
- در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و فروشگاه روژان تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
- در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه روژان مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
- خدمات پس از فروش فروشگاه روژان تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشنده را میپذیرد که پلمپ محصول باز نشده باشد و یا محصول از حالت عادی خارج نشده باشد، در مورد محصولات بهداشتی فروشگاه روژان بعد از باز شدن پلمپ و استفاده از محصول هیچگونه مسيولیتی مبنی بر بازگشت محصول را نخواهد داشت.